GAMER OLMAK İSTİYORUM



Bundan önce bir futbol sevdam vardı ama sadece hayaldi .E-sporcu olmak gamer olmak uzaktan kulağa hoş geliyor. Oyun oynayarak para kazanmak. Futboluda seviyorum. bilgisayarıda seviyorum. E-sporcu güzel duruyo aslında. Bütün vakti oyuna harcamak çok uygun mu bilemiyorum ama çok sevdiğim bişey olduğu için üzerinde durmak iyi bir fikir olabilir. Pesturnuvasi.com dan pes turnuvası için başvurdum. Mesaj ile geri dönecekler. Pes 2020 satın almıştım yaklaşık 2 ay önce . Eskiden beri pesi oynuyorum ama hep bilgisayara karşı. Şimdi online oynuyorum.Baya iyi rakipler var. İnşaallah başarılı olurum. Sıkı çalışmak gerekiyo. Bende sıkı çalışıyorum. Günde en az 10 maç yapıyorum. Her yaptığım maçı kazanmak zor olabilir ama imkansız değil. En azından yarısından fazlasını yenmek gerekiyor. Tabi yazılım ne olcak. Yani bilgisayar programcılığı okudun. Onla devam etmeyecek misin ?  Yazılımın yeri çok ayrı benim için. Okuduğum bölüm ve geleceğin mesleği. Şimdi her başvurduğum yer tecrübe istiyor. Bende kendimi geliştiriyorum .Web projeleri ve uygulamalar yapıyorum. Ama yaşım 28 oldu . Bundan sonra iş bulmak zor olacaktır benim için . Şu an benim kararıma bağlı. Bende iş hayatına gamerlıkla başlamak istiyorum ve yazılım her zaman hayatımda olacak. Gene projeler yapacağım. Kendimi geliştireceğim. Yazılım komplike bir iş. Bir çok şeyi bilmek gerekiyo. İnşaallah hakkımda hayırlısı olur . E-spor takımına girmek için yaş inşaallah sorun olmaz. Sonuçta futbol ya da basketbol gibi bir alanda mücadele etmeyeceğim. Hakkımızda hayırlısı olsun . Herkese iyi günler dilerim. 


Yorum Gönder

0 Yorumlar