Kedilerim

Bizim bahçede bir kedi vardı 3 tane yavrulamıştı. Üçüde beyaz renkliydi.Çok güzellerdi.Ama bir gün 2 tanesi kayboldu.Kaybolan bir tanesi erkek bir tanesi dişiydi.Erkek olan çok fenaydı. Ben çok sevmiştim o kediyi.Ama gitmişti bulamamıştım hiçbiryerde. Bundan önce kedi besleme alışkanlığı yoktu.Bundan sonra oldu.Bende bir arayış içine girdim. Etrafta güzel kedi bulursam getirecektim bahçeye. Tabi ki üç kediden ikisi gitmişti.Biri duruyordu.Onun adıda benekliydi.Ve sonunda Mıstık Parkında bulmuştum aradığım kediyi hemde iki tane.Kardeşime söyledim beraber baktık kedilere.
Dedik ayırmayalım kardeşleri .İki kediyide eve getirdik .Getirirken kutunun içinden tırmanıyorlardı benim göğsüme doğru .Miyavv miyavvv . Getirdik bahçeye .Benekli bu iki kediyi sığdırmadı bahçeye .Benekli bizede tavır yaptı.Bize küstü.Benekliyi götürmek zorunda kaldık.Babam Feriköy mezarlığına bıraktı. Ve bu iki kedi zamanla büyüdüler. şu an üç yaşındalar. Bazen kedinin biri fare yakalıyo önümüze getiriyo. Beni ödüllendir diyo.
Aşağıdaki küçüklük resimleri parktan ilk aldığımızda...
En altta ise büyüklük resimleri... 




















Yorum Gönder

1 Yorumlar

  1. Yeni bir bloğum daha açıldı açılışa özel bir çekiliş düzenledim. Katılırsanız çok sevinirim :) Sevgiler...

    www.gulsahworld.com

    YanıtlaSil