İnsanın Hedefi Olmasının Bedeli

Herşeyin bir bedeli olduğu gibi hedefi olan bir insanında bedel ödemesi gerekiyor. Hedefi olan insan elinden gelen herşeyi yapar hedefine ulaşabilmek için. Bazen ulaşır mutlu olur. Bazen ulaşamaz mutsuz olur. Tabii ki mutluluğu bir hedefe bağlamamak gerekir. Üniversite sınavları , resim sınavları, Dgs sınavları ,Ales ,Kpss gibi. Hedefi olan insan hedefi için çalışır çabalar uğraşır didinir hedefine ulaşmak için. Ama olmayınca mutsuz olur ya da ben çalıştım gerisini Allah'a bırakıyorum da diyebilir. Yani tevekkül eder. Hedefi olmayan biri için hayat çok sıkıcı olmayabilir.Nasıl olsa hedefi yok.Boş boş gezebilir.Çokta mutlu olabilir.Bu konu şuna benzedi : "Bir resim vardı beyninin içi dolu ve boş olan insan figürü . Beyninin içi dolu insan mutsuz beyninin içi boş olan insan mutluydu." Yazımıza geri dönecek olursak: "bir hedefimiz olursa bir bedelde ödememiz gerekiyor." Bazen  çok çalışmak, bazen az uyumak, erken kalkmak , disiplinli olmak , Zaman vb. Tabi en  önemlisi zaman. Giden zaman geri gelmez. Zamanı iyi kullanmak çok önemli .Eğer hedefiniz varsa daha da önemli hale geliyor. Tabii ki hedefi olan bir insan bedelinede katlanır.Gülü seven dikenine katlanır diyelim yazımızı bitirelim.

Yorum Gönder

3 Yorumlar

  1. yaşamda hedef olmalı ama olmayınca hüsran oluyo ama

    YanıtlaSil
  2. Takipçiniz oldum, sizi de benim bloguma beklerim.
    hptt://erhantigli.blogspot.co.at/
    Dost selamlar.
    Dost kar yağdırmaz umduğumuz dağlara
    varlığıyla döndürür benliğimizi bahçelere bağlara

    YanıtlaSil