Gençlik Parkı Manzara

    Arkadaşlarla Gençlik Parkı'na gittik. O gün çok eğlendik .Ben 2 kere çarpışan arabaya bindim. Baya eğlenceliydi. Sürekli çarpıştık. A arabası B arabasına çarpıyor. B arabası C arabasına çarpıyor.D arabası hepsine birden çarpıyor vs. vs. Arkadaş ise Adrenalin'e bindi. Ondan çok biz tedirgin olduk.Hem 360 derece dönüyor hemde kendi etrafında dönüyor. Ben hiç binmedim .Hiç binmeyide düşünmüyorum.Çarpışan araba vs. bindikten sonra bir kafeye gittik.Kafeye giderken bu resmi çektim.Resim güzel oldu ama biraz puslu oldu. Puslu olmasaydı iyi olurdu ama gene güzel bir resim oldu.Işıklar çok güzel bir ahenk oluşturdu. Kafede sohbet ettikten sonra evlerimize dağıldık.
    Sonuç olarak güzel bir gün geçirmiş olduk.

Yorum Gönder

1 Yorumlar

  1. Gençlik parkı çok güzel oraya gittiğimde çok keyif alıyorum

    YanıtlaSil